עכו

העיר עכו ניחנה בכל סגולותיה של עיר תיירות: חופי ים, שרידי היסטוריה ארוכה ומעניינת, מבנים מונומנטליים ומרקם אנושי ייחודי. עכו העתיקה המוקפת חומה מורכבת מעיר עליונה מהתקופה הטורקית ומעיר תחתונה מן התקופה הצלבנית, והעיר המודרנית שוכנת מחוץ לחומות. את העיר העתיקה מפתחת החברה לפיתוח עכו העתיקה. החברה הממשלתית לתיירות בעיר פועלת בעיקר בעיר החדשה, בבניית תשתיות שיאפשרו נדבך נוסף על התיירות בעיר העתיקה. עוד ביצענו את השילוט התיירותי בעיר.

 חזית הים −  הפרויקט הראשי שאנו מבצעים הוא טיילת דרומית היוצאת מהעיר העתיקה ומשתרעת לאורך חזית הים כולה, עד נחל נעמן. הטיילת תקיף גם גשר הליכה על הים, שיאפשר חוויה ימית ייחודית. פרויקט שהסתיים הוא טיילת צפונית היוצאת מהעיר העתיקה ונמשכת עד גבולה הצפוני של עכו. הטיילות, הן הצפונית הן הדרומית, יהיו חלק מרצף הטיילות לאורך הים התיכון שמפתחת החברה הממשלתית לתיירות, מראש הנקרה עד אשקלון.

 תל נפוליאון − התל נמצא במזרח עכו ובו שרידי העיר הקדומה. התל שימש לכוחותיו של נפוליון כנקודת תצפית על עכו בעת שצרו על העיר. החברה הממשלתית לתיירות סייעה לעיריית עכו בפיתוח שבילים על ההר ובהתקנת שבילי אופניים היוצאים מהתל.